ponedjeljak, 6. srpnja 2015.

kako kreirati dobar profil na sajtu za upoznavanje(savjeti)

Broj komentara: 9:

  1. Upoznao bih se sa pravom osobom koja zeli ozbiljnu vezu brak.!? iz Beograda ako takva postoji javi se pravoj osobi cekam te <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Upoznao bih osobu okolina Paracina starosti oko 60 godina koja zeli ozbiljnu vezu javi se pozdrav

      Izbriši
  3. I gdje su savjeti???? ----> http://bit.ly/2aKyzZT

    OdgovoriIzbriši
  4. zajam! zajam!! zajam!!!
    Tražite uglednu i akreditiranu privatnu tvrtku koja nudi kredite za životnu priliku. Nudimo sve vrste kredita na vrlo brz i jednostavan način, osobni zajmovi, auto krediti, hipotekarni zajmovi, studentski krediti, poslovni krediti, investicijski zajmovi, konsolidacija duga i još mnogo toga. Jeste li odbili banke i druge financijske institucije? Trebate li kredit za konsolidaciju ili hipoteku? Nemoj više izgledati kao da smo ovdje kako bismo sve svoje financijske probleme učinili stvarom iz prošlosti. Mi posuđujemo sredstva pojedincima i tvrtkama kojima je potrebna financijska pomoć po stopi od 2%. Nije potreban broj socijalnog osiguranja i nije potrebna provjera kredita, 100% zajamčeno. Želim koristiti ovaj medij kako bismo vas obavijestili da pružamo pouzdanu i pomoćnu pomoć i rado ćemo vam ponuditi zajam.
    Pošaljite nam e-mail na: (victoriaemmanuelloan@gmail.com) kako biste se prijavili za kredit

    OdgovoriIzbriši
  5. يسعدنا و أن نقدم لكم شركة الحورس لتركيب طارد الحمام والطيور بالرياض نحن شركة ممتازة جداً و ذات خبرات و عناية فائقة فى اعمال مكافحة الطيور و الحمام و القيام بعمل و تنفيذ تلك الطوارد المعدنية على أمثل وجه فهى تعمل على طرد الطيور و هروبها و ليس نعمل من اجل قتلها لان معظمها هذه الطيور قد تكون للزينة و التربية فتواصلوا معانا لكى نخلصك عملينا الكريم من جميع الروائح و الفضلات التى تتركها تلك الطيور والحمام عند تواجودها على المبنى فوداعاً لتواجد الطيور على النوافذ والاسوار الخارجية للمبنى.
    شركة مكافحة الحمام بالرياض

    OdgovoriIzbriši
  6. PONUDA ZAJMA OD NOVELTY FINANCE"
    Zdravo!!! Trebate li zajam? Ako da, preporučit ću vam da se prijavite za zajam kod Novelty Finance.

    Moje ime je Davina Claire, glavni sam financijski direktor Novelty Finance i možete podnijeti zahtjev za zajam kod moje tvrtke i imati zajam na svom računu u roku od 24 do 48 sati. Primijetio sam da je mnogima tako teško dobiti zajam od svojih lokalnih banaka ili drugih financijskih institucija zbog visoke kamatne stope, nedovoljnog kolaterala, omjera duga i prihoda, niske kreditne ocjene ili bilo kojih drugih razloga.

    U NOVELTY FINANCE nudimo rješenja za financiranje. Nudimo sve vrste kredita (osobni zajam, poslovni zajam i mnogi drugi). Nudimo fleksibilne i višestruke mogućnosti zajma, uključujući osigurane i neosigurane zajmove, dugoročne i kratkoročne zajmove koji su prilagođeni vašim financijskim potrebama.

    Za upite/pitanja? - (Pošaljite mail na noveltyfinances@gmail.com ili nazovite / WhatsApp putem: +447915601531)

    Nastojimo posuđivanje učiniti jednostavnim, praktičnim i pristupačnim.

    Naša usluga je vrlo brza, pouzdana i pouzdana, a možete posuditi do 15 milijuna eura uz subvencioniranu kamatnu stopu od 3% godišnje. Mi smo prava tvrtka za kontaktiranje kada vam je hitno potreban zajam.

    Nema više vremena čekanja ili stresnih posjeta banci, naša je usluga dostupna 24 sata dnevno. Možete podnijeti zahtjev za kredit bilo kada i bilo gdje na svom prikladnom mjestu pomoću telefona ili prijenosnog računala, sve što trebate učiniti je kontaktirati nas putem
    E-mail: (noveltyfinances@gmail.com) ILI
    nazovite i pišite nam na WhatsApp putem: +447915601531

    Uvijek smo uzbuđeni što možemo pružiti financijsku podršku.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro jutro ! Ja sam Marina Goslaviano. Od ožujka imam 76 godina. Bio sam njemački međunarodni trgovac. Živim u Francuskoj gdje se nalazi sav moj posao. Živim sama od smrti mog supruga Daniela u lipnju 2001. Moj suprug i ja posvojili smo dvije prekrasne brazilske kćeri, Patriciu i njezinu sestru Feliciu. Malena Patricia umrla je 2007. jer se drogirala 😭. A moja Felicia je 2019. našla svoju biološku majku zahvaljujući Facebooku. Bili su sretni što se ponovno vide, ali ja sam bila tužna jer još moram izgubiti Feliciju koja mi je bila jedino društvo. Živim sama i gotovo nesretna. ne mogu izaći. Uvijek me veseli posjet mog liječnika ili odvjetnika. Doista, želio bih donirati 100.000 € udruzi ili ozbiljnoj osobi koja to može dobro iskoristiti pomažući ljudima u stvarnoj potrebi. Iscrpljujem se iz dana u dan. Društvene mreže i moja Biblija su mi jedine tvrtke, a često gledam i fotografije svojih posvojenih kćeri. Kontaktirajte me na mom Gmailu ako znate za udrugu koja bi mogla biti zainteresirana za ovu donaciju ili ako ste sami u mogućnosti: marinagoslaviano@gmail.com.
    Kontaktirajte me ili kontaktirajte mog odvjetnika putem WhatsAppa: +33752228669

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdrav gospodine i gospođo
    Kontaktirajte me putem e-pošte: dimitriosparalougous@gmail.com
    Preporučam svima cijena je niska.
    Ne morate više brinuti, prije nego što dobijete zajam,
    uz povoljne uvjete.Treba vam financiranje
    za vaš dom, za vaš posao, za kupnju automobila,
    za kupnju motocikala, za otvaranje vlastitog posla,
    za vaše osobne potrebe više nema sumnje. Dajemo kredite
    u rasponu od 2.000 EURA do 500.000 EURA ili DOLARA uz nominalnu kamatnu stopu od 3% bez obzira na iznos.

    OdgovoriIzbriši