srijeda, 8. travnja 2015.

IMENA I MAIL ADRESE NEKIH DJEVOJAKA KOJE SU UVIJEK SPREMNE ZA PRIČU..

Broj komentara: 16:

  1. evo i moj broj 061 63 666 77 moka nek pusti poruku

    OdgovoriIzbriši
  2. evo i moje o-Poruke;matori razvedeni konj živi na moru i traži žemsku osobu da ugodno provedemo ovo ljeto
    izrazito se volim kupati,dapače,više i puno plivati pa se nemojte osjećati ugroženo ako dođete pa budem puno plivao da nabijem kondiciju za džigi-migi umjesto da se pržim na suncu ko slanina na žaru
    volim svoje zdravlje a ostalo kako dođe a ako ne dođe,život teče dalje

    OdgovoriIzbriši
  3. adresa:zantar_app@net.hr
    hvala svima koji pročitate ovo,pa eto,ko voli nek izvoli
    ostali kako vas put nanese,dobrodošli i ostavite svoj kontakt ovdje ili na moj email

    OdgovoriIzbriši
  4. Dame koje su za dopisivane pisite mi na mail

    Danielmilicic176@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Dame pisite superiorkv@gmail.com izvolite

    OdgovoriIzbriši
  6. add me skype my name : deda.mraz601 only womens

    OdgovoriIzbriši
  7. ispravka skajp adresa je zlatan374

    OdgovoriIzbriši
  8. 061 944 181 viber zovi te djevojke

    OdgovoriIzbriši